Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hjälp

Forum > Datorer > Hjälp

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag hade ett dokument i en Macbook där jag hade skrivit med hjälp av programmet Page eller vad det nu hette och sedan överförde jag det till en Windows dator. Försökte öppna dokumentet men istället för det som stod i det syntes bara en massa symboler. Hur fixar man det?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jan, 2014 11:38

Archarec
Elev

Avatar


Klicka i "Spara kopia som: Word-dokument" när du sparar dokument i pages i framtiden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F661ab7372f48ba7100c297425f04b1b1%2Ftumblr_o7a8r9c1e91uqs4fgo5_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3ecfe2ccf502d27494412cb4a3c4e7b6%2Ftumblr_mymyazAtU01scwli8o1_250.gif

13 jan, 2014 18:26

Bevaka tråden

Forum > Datorer > Hjälp

Du får inte svara på den här tråden.