Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trekampen

Forum > Harry Potter > Trekampen

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej! Moody sa ju att man inte fick använda en kvast men Harry gjorde ju det.. Hur kommer det sig?

20 feb, 2014 15:50

Borttagen

Avatar


Han fick bara använda sin trollstav. Men det betyder också att han kan använda vilken trollformel han vill. Det finns ingen regel mot att använda Accio. Vilket var det Harry gjorde för att få till sig sin kvast.

20 feb, 2014 17:04

Borttagen

Avatar


Jaha! Okej, tack

20 feb, 2014 17:14

Bevaka tråden

Forum > Harry Potter > Trekampen

Du får inte svara på den här tråden.